Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektor ds. administracyjnych
i rozliczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej:
Zgodnie z art. 11 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.
(Dz. U. z 2018r. , poz. 1260 tj. ze zm.)
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń
- Wymagania niezbędne:
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowana znajomość zagadnień z zakresu archiwizacji
i przechowywania dokumentów urzędowych, - staż pracy w administracji publicznej minimum 5 lat,
- znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym(Dz.U. z 2018r. poz. 995, ze zm.),
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018r., poz. 511 tj. ze zm.),
- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. z 2018r. poz. 998 tj.ze zm.).
- Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Pakiet MS Office, Pomost, Empatia),
- znajomość przepisów w zakresie archiwizacji dokumentów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- predyspozycje osobiste związane z potrzebą efektywnego komunikowania się
w relacjach z przełożonym, współpracownikami i klientami urzędu, - umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność.
3. Zakres wykonywanych zadań na ww. stanowisku:
1.sporządzanie sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez PCPR
a. opracowywanie analiz, zestawień, ankiet,
b. sporządzanie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej dla Powiatu Ostrowskiego,
2.udział wraz z innymi pracownikami PCPR w opracowywaniu wniosków o pozyskiwanie środków w ramach funduszy unijnych oraz innych źródeł pozabudżetowych,
3. prowadzenie spraw związanych z występowaniem do sądu o zasądzenie alimentów od rodziców biologicznych na rzecz małoletnich przebywających
w pieczy zastępczej,
4. prowadzenie spraw zwianych z realizacją Programu Profilaktycznego dla dzieci
i młodzieży z rodzin dotkniętych skutkami alkoholizmu „ Pogodne Lato”,
5.prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów, prowadzeniem składnicy akt, brakowaniem dokumentów,
6. wykonywanie czynności związanych z obsługą osób niepełnosprawnych
w zakresie realizacji wykorzystania środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
7. sporządzanie zestawień na zakupy środków biurowych i środków czystości oraz dokonywanie realizacji tych zakupów,
8.prowadzenie ewidencji majątku PCPR.
4. Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 15/2017 p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 11 grudnia 2017roku ,
w wysokości nie mniejszej niż 2.100,00zł brutto.
Zatrudnienie dotyczy świadczenia pracy w pełnym wymiarze, tj. 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo, w tym przed monitorem ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce wykonywania pracy- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej
ul. Widnichowska 20 (parter- budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych).
5.Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
3. kserokopie świadectw pracy ( jeżeli kandydat na stanowisko posiada doświadczenie zawodowe
z zakończonymi okresami zatrudnienia),
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach , szkoleniach,
6. oświadczenia kandydata dotyczące:
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.
7. Składanie dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie PCPR (ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka , sekretariat – pokój Nr 16), pocztą na adres PCPR j.w.
w terminie do dnia 8 października 2018r. do godz. 16.00 z dopiskiem:
„ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń”
2. dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Widnichowskiej 20.
3. Ogłoszenie o naborze z aktywnymi dokumentami ( kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie , o którym mowa w ust. 6 pkt 6) dostępne
w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”
8. Inne informacje:
Przy wyborze kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w stosunku do osób ubiegających się
o przyjęcie do pracy ustala się następującą procedurę:
- weryfikacja złożonych dokumentów pod katem spełniania wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,
- dopuszcza się możliwość przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę teoretyczną.
- Klauzula obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcpr@powiatostrowmaz.pl;
- administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
- administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
- przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
Ostrów Mazowiecka , dnia 27.09.2018r.