Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze- Podinspektor  ds. administracyjnych
i rozliczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej:

Zgodnie z art. 11 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.
(Dz. U. z 2018r. , poz. 1260 tj. ze zm.)

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń

  1. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. udokumentowana znajomość zagadnień z zakresu archiwizacji
    i przechowywania dokumentów urzędowych,
  7. staż pracy  w administracji publicznej minimum 5 lat,
  8. znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym(Dz.U. z 2018r. poz. 995, ze zm.),
  9. znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018r., poz. 511 tj. ze zm.),
  10. znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. z 2018r. poz. 998 tj.ze zm.).

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Pakiet MS Office, Pomost, Empatia),
  2. znajomość przepisów w zakresie archiwizacji dokumentów,
  3. umiejętność analitycznego myślenia,
  4. zdolność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  6. predyspozycje osobiste związane z potrzebą efektywnego komunikowania się
    w relacjach z przełożonym, współpracownikami i klientami urzędu,
  7. umiejętność pracy w zespole,
  8. odpowiedzialność.

3.          Zakres wykonywanych zadań na ww. stanowisku:

1.sporządzanie sprawozdań wynikających  z  zadań realizowanych przez PCPR

a. opracowywanie analiz, zestawień, ankiet,

b. sporządzanie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej dla Powiatu Ostrowskiego,

2.udział  wraz z innymi pracownikami PCPR w opracowywaniu wniosków o pozyskiwanie środków w ramach funduszy unijnych oraz innych źródeł pozabudżetowych,

3. prowadzenie spraw związanych z występowaniem do sądu o zasądzenie alimentów od rodziców biologicznych na rzecz małoletnich przebywających
w pieczy zastępczej,

4. prowadzenie spraw zwianych z realizacją Programu Profilaktycznego dla dzieci
 i młodzieży z rodzin  dotkniętych skutkami alkoholizmu „ Pogodne Lato”,

5.prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów, prowadzeniem składnicy akt, brakowaniem dokumentów,

6. wykonywanie czynności związanych z obsługą osób niepełnosprawnych
w zakresie realizacji wykorzystania środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,

7. sporządzanie zestawień na zakupy środków biurowych i środków czystości oraz dokonywanie realizacji tych zakupów,

8.prowadzenie ewidencji majątku PCPR.

   4.     Warunki pracy na stanowisku:

        W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy  pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-ciu miesięcy z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 15/2017 p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej z dnia 11 grudnia 2017roku ,
 w wysokości nie mniejszej niż 2.100,00zł brutto.

Zatrudnienie dotyczy świadczenia pracy w pełnym wymiarze, tj. 8 godzin na dobę i 40 godzin tygodniowo, w tym przed monitorem ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce wykonywania pracy- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej
 ul. Widnichowska 20 (parter- budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych).

 

5.Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,

3. kserokopie świadectw pracy ( jeżeli kandydat na stanowisko posiada doświadczenie zawodowe
z zakończonymi okresami zatrudnienia),

4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach , szkoleniach,

6. oświadczenia kandydata dotyczące:

  • posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.

7. Składanie dokumentów.

1. Wymagane dokumenty należy składać osobiście  w siedzibie PCPR (ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka , sekretariat – pokój Nr 16), pocztą na adres PCPR j.w.
w terminie do dnia 8 października 2018r. do godz. 16.00 z dopiskiem:

„ Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. administracyjnych i rozliczeń”

2. dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Widnichowskiej 20.

3. Ogłoszenie o naborze z aktywnymi dokumentami ( kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie , o którym mowa w ust. 6 pkt 6) dostępne
w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w zakładce „Nabór na wolne stanowiska”

8. Inne informacje:

Przy wyborze kandydata na wolne stanowisko urzędnicze w stosunku do osób ubiegających się
 o przyjęcie do pracy ustala się następującą procedurę:

  1. weryfikacja złożonych dokumentów pod katem spełniania wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu,
  2. rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,
  3. dopuszcza się możliwość przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę teoretyczną.

 

  1. Klauzula obowiązku informacyjnego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
  2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcpr@powiatostrowmaz.pl;
  3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
  5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
  2. przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;

4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Ostrów Mazowiecka , dnia 27.09.2018r.

Załączniki:

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

Utworzono dnia 27.09.2018, 14:14

Oświadczenie do celów rekrutacji

Utworzono dnia 27.09.2018, 14:14

Informacje

Liczba wyświetleń: 1083
Utworzono dnia: 27.09.2018

Historia publikacji

  • 06.07.2020 11:53, Administrator
    Wyłączenie widoczności strony
  • 27.09.2018 14:14, Administrator
    Dodanie załącznika: KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
  • 27.09.2018 14:14, Administrator
    Dodanie załącznika: Oświadczenie do celów rekrutacji