Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWI MAZOWIECKIEJ

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
(Dz. U. z 2018 r. poz. 995, ze zm.) w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, ze zm.), Zarząd Powiatu w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej.
1. Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej,
ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
2. Nazwa stanowiska pracy: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej.
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) wykształcenie wyższe,
2) posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
3) co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
4) obywatelstwo polskie,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
6) niekaralność (prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
7) nieposzlakowana opinia,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie o kierunkach: psychologia, praca socjalna, administracja publiczna/samorządowa, zarządzanie (lub pokrewnych),
2) znajomość przepisów prawa, w szczególności:
a) ustawy o samorządzie powiatowym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych wraz z aktami wykonawczymi,
c) ustawy o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi,
d) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej wraz z aktami wykonawczymi,
e) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi,
f) ustawy o finansach publicznych,
g) kodeksu postępowania administracyjnego,
3) dyspozycyjność i komunikatywność,
4) ogólna znajomość planowania budżetowego,
5) umiejętność organizacji pracy,
6) wysoka kultura osobista.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie:
1) organizowanie pracy PCPR, w tym czuwanie nad realizacją i terminowym wykonywaniem zadań wynikających z przepisów,
2) wykonywanie w imieniu pracodawcy czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników PCPR,
3) planowanie, dysponowanie i nadzór nad środkami budżetu PCPR,
4) wydawanie zarządzeń i poleceń służbowych podległym pracownikom,
5) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej w ramach udzielonego przez starostę upoważnienia,
6) składanie Radzie Powiatu corocznego sprawozdania z działalności PCPR oraz przedkładanie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
7) realizacja zadań określonych w: ustawie o pomocy społecznej, ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
8) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu przyznawania i realizacji świadczeń pomocy społecznej w zakresie należącym do zadań Powiatu oraz w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych,
9) współpraca z organami samorządów lokalnych, ośrodkami pomocy społecznej, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i organizacjami pozarządowymi,
10) współpraca z sądami w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej,
11) przygotowywanie projektów zarządzeń Starosty, z zakresu działania PCPR,
12) przygotowywanie projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu, z zakresu działania PCPR,
13) inicjowanie i czuwanie nad realizacją programów i strategii,  planowanie, wytyczanie kierunków działania PCPR,
14) sporządzanie sprawozdań z działalności PCPR.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
3) przygotowana w formie pisemnej koncepcja funkcjonowania PCPR ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia realizacji zadań własnych powiatu w zakresie pomocy społecznej,
4) kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat na stanowisko posiada doświadczenie zawodowe z zakończonymi okresami zatrudnienia),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata dotyczące:
- posiadania obywatelstwa polskiego,
- posiadania pełniej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
według załącznika do Ogłoszenia,
8) ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy.
7. Warunki pracy:
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) praca w pomieszczeniu znajdującym się na parterze budynku w pokoju jednoosobowym,
3) budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – w budynku znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich,
4) dostęp do internetu oraz innych programów komputerowych.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem
,,Dotyczy Naboru na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej” w kancelarii  Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej (pokój Nr 6), ul. 3 Maja 68 Ostrów Mazowiecka, w godzinach pracy urzędu (8.00-16.00),
 przesłać pocztą na adres Starostwa jw. lub pocztą elektroniczną na adres starostwo@powiatostrowmaz.pl  (wymagany podpis elektroniczny)
- w terminie do dnia 9 lipca 2018 r.
9. Dodatkowe informacje:
1) oferty, które wpłyną do Starostwa po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane,
2) kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie
o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej,
3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona:
- w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej,
- w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej,
4) osoba wyłoniona w naborze na kandydata na stanowisko Dyrektora PCPR musi posiadać.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku. Przed zatrudnieniem kandydat będzie obowiązany do przedłożenia stosownego orzeczenia.lekarskiego.
10. Klauzula obowiązku informacyjnego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku
z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, tj. z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału
w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Załączniki:

Oświadczenie

Utworzono dnia 29.06.2018, 14:50

Informacje

Liczba wyświetleń: 2334
Utworzono dnia: 29.06.2018

Historia publikacji

  • 20.04.2021 15:17, Administrator
    Wyłączenie widoczności strony
  • 06.07.2020 11:57, Administrator
    Edycja strony: Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
  • 29.06.2018 14:50, Administrator
    Dodanie załącznika: Oświadczenie